lägga sig på golvet o stortjuta

Mina känslor går verkligen upp o ner, ena stunden känner jag mig ganska positiv o kan se en väg ut medan nästa sekund skulle jag kunna lägga ner på golvet o stortjuta. Men det känns bättre för var dag som går! Varje gång jag tänker på honom o något fint minne så försöker jag slå bort den tanken o istället tänka på det negativa! Men det fanns ju såklart mer positivt än negativt, från min sida iallafall. Förmodligen försvinner hans sista grejer imorgon o då slipper jag ständigt påminnas om honom. De va tufft att ligga i sängen med hans täcke som bara luktade honom... får ta o byta lakan imorgon. Det enklaste sättet att glömma någon på måste va att ta bort alla saker i hemmet som är hans. Finns viss.musik o vissa tvprogram som jag inte kommer kunna höra/se på ett tag... I framtiden kommer det krävas mycket för att jag ska kunna lita på en kille o släppa honom in på livet. Kommer va extremt försiktig med mmina känslor! Just nu känner jag att jag saknar respekten o tilliten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0