lögnare

Nu sägs det att det jag skrev om i förra inlägget inte är sant. Varför skulle jag ljuga om något sådant? I bloggen dessutom där jag väljer att få ut mina tankar och känslor. Ett sätt för mig att bearbeta o komma vidare. Så allting är sant! Men såklart vill inte vissa tro det för han är ju en ängel o gör aldrig fel! Men fy fan va fel ni har! Han behandlade mig sämre än jag behandlade honom! Jag har stått ut med mycket, för barnens skull. Men vem tog hand om barnen? Jo, jag! För pappan va Inte hemma. Han tog alla chanser han kunde att sticka hemifrån, hade ursäkter som tex att han skulle iväg o hämta en sak eller prata med en person. ALLT för att komma iväg. Va ute o körde runder, iväg o drack. Hemma satt jag med barnen för han ville inte hittapå saker med oss. För han hade annat för sig. Varje gång jag bad honom att bada elliot "gör Du det, jag har sån huvudvärk"! Vilket va typ en gång i veckan... Skulle jag in o duscha så sa han "skynda dig". Inteens duscha i lugn o ro fick jag... Är jävligt trött på att bli uthängd som djävulen i detta. Det är bara jag som för fel enligt er! För ni gör ju aldrig fel!!! Fattar inte hur ni kan leva med er själva, ni snackar så mycket skit o vänder kappan efter vinden! Finns personer som varit närvarande när denna människa varit ett svin mot mig, sett o hört hur illa han betedde sig. Men skulle de erkänna det?! Nej, för det är ju släkt... Har mycket jag hade kunnat berätta faktiskt. Kanske ska sjunka tilll er nivå o skriva om er på min fb också? Rätt glad att slippa denna falskhet o skitanackare. Hoppas ni gillade det ni läste här :) Kan säkert komma på fler sanningar att bekänna här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0