så mycket känslor

Känner att det är dags att ventilera. Mina känslor kan jag beskriva som en berg o dalbana. Ena dagen känns det hyfsat medans andra dagar kan jag ligga I sängen, lyssna på deppmusik o böla som en gris. Tyvärr tänker jag ofta tillbaka på mitt liv, hur jag mått o hur jag blivit behandlad. Hur jag blivit behandlad av killar, sårad, utnyttjad, lurad, bedragen, ja listan kan göras lååång! Men värst blev jag behandlad av en person som jag ändå stannade med i över 5 år. Där va det mycket alkohol inblandat, dock inte från min sida.... ofta o mycket, blev ljugen rakt upp i ansiktet fast jag såg klart o tydligt att det va så... kallade mig både det ena o andra vääääldigt ofta, jag va tex en fitta, hora, va ett äckligt svin o ingen ville ha mig.. Denna människa va väldigt manipulativ, är nog det fortfarande tyvärr. Men som min psykolog uttryckte det, han misshandladr mig psykiskt o tryckte ner mig totalt. Mycket pga denna människa så mår jag dåligt för vem vill bli behandlad så?! Jag önskar jag tog mig därifrån tidigare... Denna människa va otrogen mot mig, fick klamydia o skyllde det på mig o sa att det va jag som smittade... Ja jo men varför va då du inne o namngav mig???? Ja, jag va otrogen o det står jag för, skäms inte heller. Men innan du berätta för ALLA om vad jag gjorde så kan du berätta om allt du gjorde mot mig. Pga dig va jag på botten många gånger o ville till o med ta mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk om allt hade varit sant, det du skriver här. Vad får du ut av deta?

Svar: Vilket är inte sant påstår du?
mammaellen.blogg.se

2015-10-31 @ 14:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0